بسته جامع پژوهشی سیستم های فیلترینگ اشتراکی

این بسته پژوهشی مجموعه کاملی از آخرین پژوهش های انجام شده در زمینه سیستم های فیلترینگ اشتراکی است. در تدوین این بسته از جدیدترین مقالات و پایان نامه های موجود در این زمینه استفاده شده است. مخاطبان این بسته دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهش گرانی هستند که قصد فعالیت در این زمینه دارند.

  • در فصل اول این پژوهش مدیریت محتوای قابل دسترس اینترنت و فیلترینگ هوشمند بررسی شده است
  • در فصل دوم این پژوهش استفاده ازکاربرانی با دقت پیشگویی بالا در سیستم های فیلترینگ اشتراکی بررسی شده است
  • در فصل سوم این پژوهش سیستم ترکیبی پیشنهاد ویدئو بر اساس روش های فیلترینگ اشتراکی و محتوا محور بررسی شده است

مدیریت محتوای قابل دسترس اینترنت یا به طور خلاصه ،فیلترینگ به نظارت بر اینترنت برای کنترل آنچه که کاربران میتوانند در اینترنت به آن دسترسی داشته باشند گفته میشود که میتواند توسط دولت، شرکتها و سازمان و یا حتی خانواده ها برای کنترل فرزندان در اینترنت صورت می گیرد . نظارت بر اینترنت در کشورهای درحال توسعه و توسعه نیافته غیردموکراتیک و حتی در کشورهای توسعه یافته و دموکراتیک دیده میشود. کنترل محتوای قابل دسترس در اینترنت در بسیاری از کشورهای جهان و با اهداف گوناگونی صورت میگیرد. این نظارت ممکن است بنا به دلایل سیاسی باشد مانند جلوگیری از دسترسی به سایتهای خبری و تحلیلی پس از بهار عربی در بسیاری از کشورهای عربی مانند عربستان، بحرین، مصر یا با اهداف امنیتی و اخلاقی برای جلوگیری از انتشار مطالب ترویج خشونت، قاچاق مواد مخدر و پورنوگرافی بسته مانند شدن وی سایت ها جلوگیری از باز نشر ویدیوهای خشونت بار مربوط به گروه تروریستی داعش در بسیاری از کشورهای جهان و یا برای حفظ حق نشر مانند فیلتر شدن بسیاری از وبسایتهایی که فضا و حجم رایگان برای به اشتراک گذاری کتابها، مقالات، آهنگها و… در اختیار کاربران قرار می دهند.

قسمت هایی از فصل اول مدیریت محتوای قابل دسترس اینترنت و فیلترینگ هوشمند

بي شك اينترنت از مهمترين و سودمندترين دستاوردهاي انسان است، اما اين پديده نيز ه آوري مانند بسياري فن هاي ديگر داراي جهات منفي باشد نيز مي به اين جهت، نوعي كنترل و مديريت براي استفاده بهينه رسد از آن و مبارزه با افراد سودجو و خرابكار ضروري به نظر مي فيلترينگ جرياني است كه در اين راستا به وجود آمده است و با توجه به گستردگي اينترنت و ا هاي متعددي بعاد مختلف آن داراي زيرشاخه . كنند است كه هر كدام اهداف متنوعي را دنبال مي به عنوان مثال پاكسازي محتواي وب، جلوگيري از نفوذ هكرها به داخل شبكه، محدود سازي دسترسي به محتوا به منظور كنترل ترافيك شبكه و حتي پالايش نتيجه . توان نام برد.

فهرست کامل فصل اول مدیریت محتوای قابل دسترس اینترنت و فیلترینگ هوشمند

1-1 ) بررسی اندازه گیری و فیلترینگ اطلاعات برداشت شده با دستگاه AVD

1.1.1 چکیده 2
2.1.1 مقدمه 2
3.1.1 برداشت سرعت با ADV 3
4.1.1 فیلترینگ و حذف اطلاعات غلط 4
5.1.1 جمع بندی و نتیجه گیری 6

1-2 ) رفع ابهام فيلترينگ بسته با بكارگيري الگوريتم ژنتيك

1.1.2 چکیده 8
2.1.2 مقدمه 8
3.1.2 شيوههاي رفع ابهام فيلترينگ 9
4.1.2 طرح پيشنهادي براي رفع ابهام 9
5.1.2 ارزيابي شيوه پيشنهادي 11
6.1.2 جمع بندی 12

1-3 ) بهبود سیستم های توصیه گر با استفاده از متد های مبتنی بر اطمینان

1.1.3 چکیده 13
2.1.3 مقدمه 13
3.1.3 سیستم های توصیه گر مبتنی بر اعتماد 14
4.1.3 روش پیشنهادی 15
5.1.3 آزمایشات و نتیجه گیری 16
6.1.3 نتیجه گیری 17

1-4 ) مدیریت محتوای قابل دسترس اینترنت و فیلترینگ هوشمند

1.1.4 چکیده 19
2.1.4 مقدمه 20
3.1.4 روش های مدیریت محتوای قابل دسترس 20
4.1.4 نتیجه گیری 22

i

ارجاع دهی و رفرنس نویسی

تمام مطالب این بسته مطابق با استاندارد های دانشگاههای وزارت علوم ایران رفرنس دهی شده اند و هیچ قسمتی از بسته وجود ندارد که بدون منبع باشد.

نگارش گروهی

در نگارش و جمع آوری این بسته آموزشی کارشناسان مربوطه ما را همراهی کرده اند.کار گروهی بستر بهتری برای پژوهش فراهم میکند.

<

معرفی منبع برای ادامه پژوهش

در این بسته بیش از 1000 مقاله و منبع در این زمینه معرفی شده است که می توان از آنها برای ادامه مسیر پژوهشی استفاده کرد.

Z

پاسخ به سوالات و پشتیبانی علمی

در قسمت دیدگاه ها  اماده پاسخگویی به سوالات احتمالی شما در حد توان علمی خود هستیم.در صورت نیاز شماره تماس برای ارتباط با محققین برای شما ارسال می گردد.

بخش هایی از فصل دوم استفاده ازکاربرانی با دقت پیشگویی بالا در سیستم های فیلترینگ اشتراکی

در [6] اولین سیستم پیشنهادگر رسمی که tapestry نامیده می¬شود ارا¬ئه شد. این یک سیستم برای مدیریت ایمیل بود و تصدیق کرد که یک لیست ایمیل ساده نمی¬تواند به تمام کاربرانی که علاقه¬مند به محتوای یک ایمیل هستند اطمینان دریافت آن را بدهد. بنا¬براین به کاربران اجازه¬ شرح پیام ایمیل¬ها را داد تا دیگران با ساختن پرسش بتوانند آنها را فیلتر کنند. اندکی بعد محققان دریافتند که این لیست ایمیل و فیلترینگ بر اساس محتوا در رابطه با نیازهای اطلاعاتی پیچیده¬ کاربر کافی نیست.¬ بنابراین، این عقیده مطرح شدکه سیستم با به کاربردن عامل انسان ارتقاء خواهد یافت. عبارت فیلترینگ اشتراکی به منظور توصیف اینکه چطور کاربران می¬توانند با تولید کردن بازخورد به فیلترینگ پیام ها کمک کنند¬ به ¬کار برده شد. این بازخورد شامل ارسال، دریافت پیام و … می¬باشد.
در [7]تحقیق در مورد فیلترینگ اشتراکی با استفاده از الگوریتم مبتنی بر همسایگی برای اخبارUsenet انجام شده است. قابل ذکر است که ¬Usenet نوعی شبکه اینترنتی می-باشد. این کار توسط سیستمی که GroupLensنامیده می¬شود انجام پذیرفت[8] . GroupLens که سیستمی پیشنهادگر بر اساس کاربر است به منظور ارزیابی و پیشنهاد دادن اقلام به کاربر از امتیازهای 1 تا 5 که دیگر کاربر¬ان به این اقلام نسبت داده¬اند استفاده می¬کند. اکنون MovieLens که یک سیستم پیشنهادگر فیلم است راه¬اندازی شده است. سیستم Grouplens از معیار همبستگی پیرسون برای نشان دادن میزان شباهت کاربران به یکدیگر استفاده می¬کند

فهرست کامل فصل دوم استفاده ازکاربرانی با دقت پیشگویی بالا در سیستم های فیلترینگ اشتراکی

2-1) استفاده ازکاربرانی با دقت پیشگویی بالا در سیستم های فیلترینگ اشتراکی

چکیده 28
1.1.2 مقدمه 38
1.1.1.2 پیشگفتار 39
2.1.1.2 موتورهای جستجوگر 39
3.1.1.2 سیستمهای پیشنهادگر 42
4.1.1.2 بررسی سایت Movielens 47
5.1.1.2 اهداف پایان نامه 50
6.1.1.2 ساختار پایان نامه 51
2.1.2 روش فیلترینگ اشتراکی 52
1.2.1.2 پیشگفتار 53
2.2.1.2 مروری بر کارهای انجام شده در این راستا 53
3.2.1.2 مبانی فیلترینگ اشتراکی 58
4.2.1.2 وظایف فیلترینگ اشتراکی 59
5.2.1.2 دسته بندی متدهای فیلترینگ اشتراکی 60
6.2.1.2 نحوه تشخیص علائق کاربران 64
7.2.1.2 محاسبه شباهت 65
8.2.1.2 انتخاب همسایه 67
9.2.1.2 پیش بینی و تخمین رتبه 68
10.2.1.2 مشکلات فیلترینگ اشتراکی 69
11.2.1.2 بررسی چگونگی کارکرد و تولید پیشنهاد سایت آمازون 70
3.1.2 روش محتوا محور 73
1.3.1.2 پیشگفتار 74
2.3.1.2 روند کار روش محتوا محور 74
3.3.1.2 مزایای روش محتوا محور 79
4.3.1.2 معایب روش محتوا محور 80
4.1.2 روش پیشنهادی 82
1.4.1.2 پیشگفتار 83
2.4.1.2 مروری بر کارهای انجام شده در این راستا 83
3.4.1.2 مقدمهای بر روش پیشنهادی 85
4.4.1.2 روش پیشنهادی 85
5.1.2 آزمایش ها و نتایج 93
1.5.1.2 پایگاه دادههای مورد استفاده 94
2.5.1.2 نحوه اجرای روش پیشنهادی روی پایگاه داده MovieLens 94
3.5.1.2 نحوه اجرای روش پیشنهادی روی پایگاه داده EachMovies 95
4.5.1.2 معیارهای ارزیابی 95
5.5.1.2 ارزیابی روشهای پیشنهادی توسط معیارهای معرفی شده 98
6.1.2 بحث و نتیجه گیری 103
1.6.1.2 بحث 104
2.6.1.2 نتیجه گیری 104
3.6.1.2 پیشنهادات 105

تعداد صفحه بسته آموزشی

تعداد منابع معرفی شده برای ادامه کار

تعداد پشتیبانان مخصوص این فایل

قسمت هایی از فصل سوم سیستم ترکیبی پیشنهاد ویدئو بر اساس روش های فیلترینگ اشتراکی و محتوامحور

در عصر جدید اگرچه اینترنت حجم فراوانی از دادهها را به عنوان فرصتی مناسب پیش روی کاربران قرار داده است، اما روند رو به رشد اطلاعات بر روی اینترنت فرآیند تصمیمگیری و انتخاب دادهها، اطلاعات و یا کالاهای مورد نیاز را برای بسیاری از کاربران وب دشوار ساخته است. این موضوع انگیزهای شد تا پژوهشگران را به یافتن راه- حلی برای رفع مشکل مذکور وادار نماید. حجم اطلاعات جدیدی که روزانه ایجاد شده و در دسترس کاربران قرار میگیرد (مانند اخبار، فیلم- ها، مقاله ها، موسیقی، وبسایت ها و ..). فراتر از ظرفیت محدود پردازشی انسان است، این پدیده “سربار اطلاعات “نام دارد. تا به امروز روشهای گوناگونی برای حل این مسئله پیشنهاد شده که یکی از این رویکردها، استفاده از سیستمهای توصیه گر RS است

فهرست کامل فصل سوم سیستم ترکیبی پیشنهاد ویدئو بر اساس روش های فیلترینگ اشتراکی و محتوامحور

3-1 ) سیستم ترکیبی پیشنهاد ویدئو بر اساس روش های فیلترینگ اشتراکی و محتوامحور

1.1.3 چکیده 116
2.1.3 مقدمه 116
3.1.3 مروری بر کارهای گذشته 117
4.1.3 روش ها و ابزار ها 119
5.1.3 روش پیشنهادی 119
6.1.3 ارزیابی نتایج 120
7.1.3 نتیجه گیری 121

%

میزان رضایت

میزان رضایت افراد خریدار این بسته بعد از خرید

(نظر سنجی به وسیله ایمیل و یک هفته بعد ازخرید بسته انجام می گیرد)

تمام منابع معرفی شده هم به صورت فایل Word و هم به صوت فایل PDF در اختیار شما قرار می گیرد.

تومان40,000افزودن به سبد خرید