بسته جامع پژوهشی بررسی اعتیاد به اینترنت

این بسته پژوهشی مجموعه کاملی حاوی 500 صفحه از آخرین پژوهش های انجام شده در زمینه بررسی اعتیاد به اینترنت است. در تدوین این بسته از جدیدترین مقالات و پایان نامه های موجود در این زمینه استفاده شده است. مخاطبان این بسته دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهش گرانی هستند که قصد فعالیت در این زمینه دارند.

  • در فصل اول این پژوهش اعتیاد اینترنتی بررسی شده است
  • در فصل دوم این پژوهش بررسي عوامل مرتبط با اعتياد به اينترنت بررسی شده است
  • در فصل سوم این پژوهش بررسی رابطه سلامت روان و اعتیاد به اینترنت دانش آموزان بررسی شده است
  • در فصل چهارم این پژوهش بررسی رابطه سلامت روان و اعتیاد به اینترنت جوانان بررسی شده است
  • در فصل پنجم این پژوهش رابطه اعتیاد به اینترنت با تعارضات زناشویی بررسی شده است

دسترسی به اینترنت پدیده ایی رو به گسترش است و هر روز تعداد بیشتری از افراد در زمره ی استفاده کنندگان اینترنت قرار می گیرند.اینترنت در همه جا حضور دارد:در خانه،مدرسه وحتی مراکز خرید.امروزه از جمله عواملی که بر سلامت روان انسان ها تاثیر گذار است تکنولوژی و ارتباطات روزمره ایی از طریق ان است.کاربرد فراوان اینترنت و جذابیت های ان سبب شده در سال های اخیر پدیده ایی با عنوان اعتیاد به اینترنت ظهور یابد.اعتیاد بع اینترنت شامل اعتیاد به اتاق های گپ،بازی های انلاین،هرزه نگاری و… است که میتواند زمینه ی تخریب سلامت روابط،احساسات و در نهایت روح و روان افراد را فراهم نماید.در این مقاله قصد داریم تا به بررسی عوارض و پیامد های اعتیاد به اینترنت بپردازیم

قسمت هایی از فصل اول اعتیاد اینترنتی

نوجوانی به دوره ی گذار از کودکی به بزرگسالی اطلاق می شود و تقریبا از 12 سالگی آغاز و تا اواخر دهه ی دوم زندگی، یعنی رسیدن به رشد جسمانی کم و بیش کامل، ادامه می یابد. طی این دوره، نوجوان به بلوغ جنسی میرسد و هویت فردی خود را جدا از هویت خانواده بنا می نهد. والدین اغلب به طوفانها و آشوبهای فراوانی اشاره می کنند که در روابط شان با فرزندان نوجوان خود پیدا می کنند و پژوهشها نیز عمدتا مؤید این باور عمومی است. یکی به دو کردن و کلنجار رفتن والدین با فرزندانشان در نوجوانی افزایش می یابد و از احساس صمیمیت آنها به یکدیگر در این دوره کاسته می شود. نوجوانان نوعا از والدین کناره می گیرند و این اقدامی برای تشکیل و تحکیم هویت فردی ویژه خودشان است. تغییرات رخ داده در نوجوان اغلب موجب احساس استرس و اضطراب می گردد. پرستاران باید با کلیه ی تغییرات فیزیکی و روانی دوران نوجوانی و عوامل استرس زای اجتماعی آشنا باشند. تغییرات جسمی، شناختی و اجتماعی نوجوانان تحت تأثیر محیط اجتماعی که در آن قرار دارند شکل می گیرد. محیط اجتماعی موقعیت ها، فرصت ها، موانع، الگوها و حمایت هایی را برای رشد و تکامل و سلامتی این افراد مهیا می کند. نوجوان یک حس طبیعی برای تجربه و استقلال دارد، بنابراین باید در رابطه با خطراتی که او را تهدید می کند آموزش ببیند. مثلا لازم است در رابطه با خطرات موادمخدر، الکل، سیگار، گروههای ضد اجتماعی و خطر ورود به آنها اطلاعات لازم به وی داده شود. خطر ابتلا به اختلالات روان پزشکی در دوره نوجوانی بالا است. یکی از بحران های مهم دوران نوجوانی که سازگاری فرد با محیط را دچار مشکل می کند، احساس تنهایی است. براي بسیاري از نوجوانان احساس تنهایی ناشی از مشکلات مربوط به مدرسه، دوستان و همسالان، و خانواده میتواند به مشکلات جدي تري نظیر افسردگی، فکر خودکشی و خشونت منجر شود.

فهرست کامل فصل اول اعتیاد اینترنتی

1-1 ) اعتیاد اینترنتی

1و1و1 چکیده 1
1و1و2 مقدمه 2
1و1و3 بیان مساله 2
1و1و4 نتیجه گیری 3
1و1و5 منابع 4

1-2 ) بررسی رابطه اعتیاد به اینترنت و تلفن همراه با احساس تنهایی دانش آموزان دبیرستان های شهر رشت

چکیده 6
1و2و1 کلیات 10
1و2و1و1 بیا مساله 11
1و2و1و2 اهداف پژوهش (هدف کلی و اهداف پژوهش) 15
1و2و1و3 سولات پژوهش 16
1و2و1و4 تعاریف واژه ها 17
1و2و1و5 پیش فرض های پژوهش 19
1و2و1و6 محدودیت های پژوهش 20
1و2و2 زمینه و پیشینه پژوهش 21
1و2و2و1 چارچوب پژوهش 22
1و2و2و2 مروری بر مطالعات انجام شده 37
1و2و3 روش اجری تحقیق 45
1و2و3و1 نوع پژوهش 46
1و2و3و2 محیط پژوهش 46
1و2و3و3 جامعه پژوهش 46
1و2و3و4 نمونه های پژوهش 46
1و2و3و5 روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه 46
1و2و3و6 مشخصات واحدهای مورد پژوهش 48
1و2و3و7 ابزار گردآوری داده ها 48
1و2و3و8 تعیین اعتبار و اعتماد علمی ابزار گرداوری داده ها 49
1و2و3و9 روش گرد اوری داده ها 50
1و2و3و10 روش تجزیه و تحلیل داده ها و روش های آماری 51
1و2و3و11 ملاحظات اخلاقی 52
1و2و4 نتایج تحقیق 54
1و2و4و1 یافته های پژوهش 55
1و2و4و2 جداول و نمودارها 57
1و2و5 بحث و بررسی یافته ها 101
1و2و5و1 بحث و تفسیر نتایج پژوهش 102
1و2و5و2 نتیجه گیری نهایی 122
1و2و5و3 کاربرد یافته ها 126
1و2و5و4 پیشنهادات بر اساس یافته ها 128
1و2و5و5 پیشنهادهایی بر اساس تحقیقات اینده 128
1و2و6 منابع 129

i

ارجاع دهی و رفرنس نویسی

تمام مطالب این بسته مطابق با استاندارد های دانشگاههای وزارت علوم ایران رفرنس دهی شده اند و هیچ قسمتی از بسته وجود ندارد که بدون منبع باشد.

نگارش گروهی

در نگارش و جمع آوری این بسته آموزشی کارشناسان مربوطه ما را همراهی کرده اند.کار گروهی بستر بهتری برای پژوهش فراهم میکند.

<

معرفی منبع برای ادامه پژوهش

در این بسته بیش از 1000 مقاله و منبع در این زمینه معرفی شده است که می توان از آنها برای ادامه مسیر پژوهشی استفاده کرد.

Z

پاسخ به سوالات و پشتیبانی علمی

در قسمت دیدگاه ها  اماده پاسخگویی به سوالات احتمالی شما در حد توان علمی خود هستیم.در صورت نیاز شماره تماس برای ارتباط با محققین برای شما ارسال می گردد.

بخش هایی از فصل دوم بررسي عوامل مرتبط با اعتياد به اينترنت

كاربردهاي فراوان اينترنت و جذابيتهاي آن سبب شده است كه در سالهاي اخير، پديدهاي با عنوان اعتياد به اينترنت 4ظهور يابد. افراد دراين حالت ساعتها و روزها وقت خويش را صرف ارتباط درون شبكهاي 5ميكنند، توان قطع اين ارتباط را ندارند و علاقهاي به ترك كامپيوترهايشان نشان نميدهند. درحالي كه در همين راستا فعاليتهاي زندگي واقعي و روابط اجتماعي آنان از هم فرو ميپاشد )
اينترنت نيز مانند هر فناوري ديگر، ممكن است اثرات منفي بر زندگي افراد داشته باشد. تجربه مشكلات ناشي از فناوريهاي جديد براي بشر تازگي ندارد. حتي پيشرفتهاي به ظاهر تعديل شده نظير آسانسور، كارتهاي ارتباطي و … همگي تاثيرات ناخواستهاي دارند. فناوري، امري غيراخلاقي اي به طور ذاتي، خوب يا مضر نيست، اما بر الگويي كه ما براساس آن زندگي ميكنيم، تاثير ميگذارد. محصولات فناوري بويژه اينترنت و كامپيوتر در بهترين وجه، استعمال مفرط و سوء استفاده را در پي دارند و در بدترين حالت، اعتياد اينترنتي را كه تركيبي از محتواي مهيج، سهولت دسترسي، آرامش، هزينه كمتر، خودمختاري و گمنامياست. اين حقيقت كه موادي نظير مشروبات الكلي و داروهاي محرك ميتوانند منجر به وابستگي فيزيكي اي روانشناختي شوند، مسلم شمرده شده و رفتارهايي نظير قمار، نوشيدن مشروبات الكلي و سكس، با در نظر گرفتن عامل بالقوه معتاد كنندگيشان مورد پذيرش قرار گرفتهاند. همين فرايند به نظر ميرسد كه درباره جنبههاي مشخصاينترنت نيز مصداق داشته باشد

فهرست کامل فصل دوم بررسي عوامل مرتبط با اعتياد به اينترنت

2-1) بررسی وضعیت اعتیاد به اینترنت و نحوه استفاده از آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان

چکیده 152
2و1و1 کلیات 156
2و1و1و1 بیان مساله 157
2و1و1و2 اهداف پژوهش (هدف کلی و اهداف ویژه) 162
2و1و1 و3 سوالات پژوهش 162
2و1و1و4 تعریف واژه ها 162
2و1و1و5 پیش فرض های پژوهش 163
2و1و1و6 محدودیت های پژوهش 163
2و1و2 زمینه و پیشینه پژوهش 164
2و1و2و1 چارچوب پژوهش 165
2و1و2و2 مروری بر مطالعات انجام شده 184
2و1و3 روش اجرای تحقیق 195
2و1و3و1 نوع پژوهش 196
2و1و3و2 جامعه پژوهش 196
2و1و3و3 نمونه های پژوهش 196
2و1و3و4 روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه 196
2و1و3و5 مشخصات واحدهای مورد پژوهش 198
2و1و3و6 محیط پژوهش 199
2و1و3و7 ابزار گرد آوری داده ها 199
2و1و3و8 تعیین اعتبار و اعتماد علمی ابزار گرد اوری اطلاعات 200
2و1و3و9 روش گرداوری و تجزیه و تحلیل داده ها 201
2و1و3و10 ملاحظات اخلاقی 202
2و1و4 نتایج تحقیق 204
2و1و4و1 یافته های پژوهش 204
2و1و4و2 جداول 205
2و1و5 بحث و بررسی یافته ها 248
2و1و5و1 تجزیه و تحلیل داده ها 249
2و1و5و2 نتیجه گیری نهایی 272
2و1و5و3 کاربرد یافته ها 275
2و1و5و4 پیشنهادات برای پژوهش های بعدی 277
2و1و6 فهرست منابع 278
2و1و7 پیوست ها 283
2و1و8 پرسش نامه 284
2و1و9 چکیده انگلیسی 289

2-2) پنج عامل بزرگ شخصيت و اعتياد به اينترنت

2و2و1 چکیده 292
2و2و2 مقدمه 292
2و2و3 روش تحقیق 298
2و2و4 ابزار پژوهش 299
2و2و5 یافته های پژوهش 300
2و2و6 بحث و نتیجه گیری 302
2و2و7 منابع 304

2-3) بررسي عوامل مرتبط با اعتياد به اينترنت

2و3و1 چکیده 308
2و3و2 مقدمه 308
2و3و3 پژوهش های پیشین 309
2و3و4 چارچوب نظری 310
2و3و5 فرضیه ها 312
2و3و6 روش 312
2و3و7 یافته های توصیفی 312
2و3و8 یافته های استنباطی 314
2و3و9 نتیجه گیری 316
2و3و10 منابع 317

تعداد صفحه بسته آموزشی

تعداد منابع معرفی شده برای ادامه کار

تعداد پشتیبانان مخصوص این فایل

قسمت هایی از فصل سوم بررسی رابطه سلامت روان و اعتیاد به اینترنت دانش آموزان

اینترنت بزرگترین و پرقدرتترین شبکه رایانه ای در جهان است که شامل میلیونها رایانه با آدرسهایی است که افراد بیشماری از آن استفاده میکنند. دانشگاهها، مدرسه ها، شرکت ها از شهروندان، هرکدام به گونهای از اینترنت استفاده می کنند. اینترنت از طریق اتصال به شبکه های انتفاعی یا غیرانتفاعی یا به وسیله اشتراک با سرویسهای اطلاعاتی که شرکتهای انتفاعی تولید کرده اند، امکانات بسیاری را در اختیار مربیان و دوره های آموزش از راه دور قرار میدهد تا بتوانند با غلبه بور زمان و فواصل دور، در راستای رساندن اطلاعات به دانشجویان گام بردارند. مربیان آموزش از راه دور میتوانند از اینترنت برای کمک به یادگیرندگان، جهت برقراری ارتباط بهتر با خود یا دیگر یادگیرندگان استفاده کنند.

فهرست کامل فصل سوم بررسی رابطه سلامت روان و اعتیاد به اینترنت دانش آموزان

3-1 ) بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت با کیفیت زندگی در دانص آموزان پسر مقطع متوسطه

3و1و1 چکیده 318
3و1و2 مقدمه 318
3و1و3 مدل 7 مولفه ای کیفیت زندگی مارتین و مندوزا 321
3و1و4 روش تحقیق 322
3و1و5 یافته ها 323
3و1و6 بحث 324
3و1و7 منابع 324

3-2 ) بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت با ویژگی های شخصیتی دانش آموزان شرکت کننده در طرح

3و2و1 مقدمه 327
3و2و2 روش شناسی 328
3و2و3 جامعه نمونه و شیوه نمونه گیری 328
3و2و4 شیوه ی اجرای پژوهش 328
3و2و5 فرضیه های پژوهش 328
3و2و6 اهداف پژوهش 329
3و2و7 نتیجه گیری 331
3و2و8 منابع 333

3-3 ) بررسی رابطه سلامت روان و اعتیاد به اینترنت دانش آموزان

3و3و1 چکیده 336
3و3و2 مقدمه 337
3و3و3 مبانی نظری پژوهش 338
3و3و4 پیشینه پژوهش 338
3و3و5 روش پژوهش 340
3و3و6 یافته های پژوهش 341
3و3و7 نتیجه گیری 344
3و3و8 منابع و ماخذ 346

3-4 ) بررسي رابطه بين اعتياد به اينترنت با ويژگي هاي شخصيتي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان مقطع متوسطه دوم (دختر وپسر) شهرستان خواف

3و4و1 چکیده 348
3و4و2 مقدمه 349
3و4و3 روش 352
3و4و4 یافته ها 354
3و4و5 بحث و نتیجه گیری 355
3و4و6 پیشنهادات 357
3و4و7 منابع 358

3-5 ) رابطه ویژگیهای شخصیتی با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان دختر

3و5و1 چکیده 361
3و5و2 مقدمه 361
3و5و3 روش 362
3و5و4 ابزار گرد اوری داده ها 362
3و5و5 پرسشنامه ویژگی های شخصیتی نئو 362
3و5و6 پرسشنامه اعتیاد به اینترنت 362
3و5و7 یافته ها 363
3و5و8 فرضیه اول: بین ویژگی های شخصیتی با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان رابطه وجود دارد. 364
3و5و9 نتیجه گیری 365
3و5و10 مراجع 366

3-6 ) اعتیاد به اینترنت در جوانان، چالش شهر الکترونیک

3و6و1 چکیده 369
3و6و2 مقدمه 369
3و6و3 روش کار 370
3و6و4 نتایج 370
3و6و5 بحث و نتیجه گیری 370
3و6و6 مراجع 371

3-7 ) بررسي اعتياد به اينترنت وپيامدهاي آن بر رفتار دانش آموزان

3و7و1 چکیده 372
3و7و2 مقدمه 373
3و7و3 ادبیات تحقیق 374
3و7و4 بیان مساله 375
3و7و5 اهداف تحقیق 376
3و7و6 چارچوب نظری 376
3و7و7 فرضیات تحقیق 379
3و7و8 تعاريف مفيومي و عملياتي متغييرهاي تحقيق 379
3و7و9 روش تحقیق 380
3و7و10 نتیجه گیری 382
3و7و11 منابع 383

قسمت هایی از فصل چهارم بررسی رابطه سلامت روان و اعتیاد به اینترنت جوانان

امروزه اینترنت جزء یکپارچه ای از زندگی مدرن شده است و رشد قابل توجه آن غیر قابل انکار است. در حالیکه بیشتر افراد میتوانند بدون اثرات منفی از آن استفاده کنند، برخی افراد استفاده بیش از اندازه و مخرب از آن میکنند که باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی آنها خواهد شد که شاید اصلا متوجه آن نباشند. از آنجا که فضای اینترنت به دلیل گستردگی و تنوع در مطالب و به روز بودن و همچنین قابلیت گمنام بودن در آن و بهره برداری از جاذبه های سمعی و بصری مخاطبان زیادی از جوانان دارد یکی از پدیده های نسبتا جدید عصر حاضر میتواند اعتیاد به اینترنت باشد

فهرست کامل فصل چهارم بررسی رابطه سلامت روان و اعتیاد به اینترنت جوانان

4-1 ) تاثیرات اعتیاد به اینترنت بر سلامت روان جوانان

4و1و1 چکیده 384
4و1و2 مقدمه 384
4و1و3 مفهوم اعتیاد به اینترنت 384
4و1و4 مفهوم سلامت روان 385
4و1و5 روش پژوهش 386
4و1و6 یافته های پژوهش 386
4و1و7 بحث و نتیجه گیری 387
4و1و8 منابع 388

4-2 ) بررسی رابطه اعتیاد به اینترنت و سلامت روان

4و2و1 چکیده 389
4و2و2 مقدمه 390
4و2و3 تحقیقات انجام شده در ایران و خارج از کشور 405
4و2و4 روش تحقیق 405
4و2و5 یافته ها 409
4و2و6 یافته ها توصیفی 409
4و2و7 فرضیه اول: بین اعتیاد به اینترنت و سلامت جسمانی رابطه معناداری وجود دارد 409
4و2و8 فرضیه دوم: بین اعتیاد به اینترنت و اضطراب رابطه معناداری وجود دارد. 409
4و2و9 بحث و نتیجه گیری 412
4و2و10 بحث و بررسی درباره یافته ها 412
4و2و11 تفسیر نهایی پیامدها 412
4و2و12 محدودیت ها 413
4و2و13 اشکالات 413
4و2و14 پیشنهادات 413
4و2و15 منابع 414

4-3 ) بررسی ارتباط سلامت اجتماعی با اعتیاد به اینترنت در دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توان

4و3و1 چکیده 416
4و3و2 مواد و روش 416
4و3و3 یافته ها 416
4و3و4 مقدمه 418
4و3و5 مفاهیم سلامت اجتماعی 419
4و3و6 رویکردهای سلامت اجتماعی 419
4و3و7 ابعاد سلامت اجتماعی فردی 420
4و3و8 نظریات اعتیاد به اینترنت 421
4و3و9 نظریات روانشناختی 421
4و3و10 نظریات جامعه شناختی 422
4و3و11 مواد و روش 423
4و3و12 یافته ها 424
4و3و13 بحث و نتیجه گیری 426
4و3و14 منابع 427

4-4 ) نگاهي به ابعاد روان شناختي اعتياد اينترنتي

4و4و1 چکیده 429
4و4و2 مقدمه 429
4و4و3 تعریف مفاهیم 430
4و4و4 شبکه جهانی اینترنت 430
4و4و5 ويژگي هاي كاركردي اينترنت 431
4و4و6 اعتیاد 432
4و4و7 ویژگی های روان شناختی معتادان 433
4و4و8 اعتياد به اينترنت 433
4و4و9 تعاريف اعتياد اينترنتي 433
4و4و10 مبانی نظری 434
4و4و11 نظريه رفتاري 434
4و4و12 نظريه كنترل 435
4و4و13 نيازهاي بنيادين بشر و تبيين اعتياد به اينترنت 436
4و4و14 علايم اعتياد اينترنتي 441
4و4و15 بحث و نتيجه گيري 441
4و4و16 منابع 443

4-5 ) بررسي اعتياد به اينترنت و فضاهاي مجازي در بين جوانان و نوجوانان

4و5و1 چکیده 445
4و5و2 مقدمه 445
4و5و3 اهميت و ضرورت تحقيق 447
4و5و4 پيشينه تجربي تحقيق 448
4و5و5 چارچوب نظری تحقیق 450
4و5و6 اعتیاد اینترنتی 450
4و5و7 نظریه های روان کاوی 450
4و5و8 نظریه رفتاری 451
4و5و9 نظریه های شناختی رفتاری 451
4و5و10 روش شناسی 451
4و5و11 یافته های تحقیق 452
4و5و12 نتیجه گیری 453
4و5و13 منابع 454

4-6 ) بررسی رابطه مهارت ای ارتباطی با اعتیاد به اینترنت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

4و6و1 چکیده 458
4و6و2 هدف کلی 458
4و6و3 روش اجرا 458
4و6و4 ابزارگردآوری داده ها 458
4و6و5 پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR) 458
4و6و6 نتیجه گیری کلی 459
4و6و7 منابع 461

%

میزان رضایت

میزان رضایت افراد خریدار این بسته بعد از خرید

(نظر سنجی به وسیله ایمیل و یک هفته بعد ازخرید بسته انجام می گیرد)

قسمت هایی از فصل پنجم رابطه اعتیاد به اینترنت با تعارضات زناشویی

ازدواج به عنوان مهمترین و عالی ترین رسم اجتماعی، براي دستیابی به نیازهاي عاطفی و امنیت افراد، همواره مورد تائید بوده است. ازدواج رابطه انسانی پیچیده و ظریف پویا می باشد که از ویژگی خاص برخوردار است. هم چنین به توجه کانون خانواده، محیط سالم و سازنده، روابط گرم و تعاملات میان فردي عواملی هستند که می توانند و رشد موجب پیشرفت افراد گردد. دستیابی به جامعه سالم در گرو سلامت خانواده و تحقق خانواده سالم مشروط به برخورداري افراد آن از سلامت روانی و داشتن ارتباط مطلوب با یکدیگر است، بر همین اساس اگر اعضاي یک خانواده داراي کارکرد بهنجار باشند، زمینه براي رشد همه جانبه تک تک اعضاي خانواده فراهم می شود. حال آنکه در بعضی مواقع چنین زمینه اي فراهم نمی شود چرا که خانواده دچار مشکلات گوناگونی همچون تعارضات بین زوجین می گردد. خانواده سنگ بناي جامعه بزرگ انسانی است و در استحکام روابط اجتماعی، رشد و تعالی یکایک اعضاي جامعه نقش بنیادین دارد. از نیا رو، در دین مقدس اسلام بنایی مقدستر از نهاد خانواده در نزد خداوند متعال نیست. ازدواج به دلیل نقشی که در بنا نهادن نظام خانوادگی و تربیت نسل آینده دارد به عنوان مهمترین و اساسیترین رابطه بشري توصیف شده است. یکی از جوانب بسیار مهم نظام زناشویی، رضایتی است که همسران در ازدواج تجربه میکنند. رضایت زناشویی، نگرش مثبت و لذت بخشی است که زن و شوهر از جنبههاي مختلف روابط زناشویی مثل ارتباط، مسائل شخصیتی، حل تعارض، مسائل مالی، روابط جنسی و فرزندان دارند..

فهرست کامل فصل پنجم رابطه اعتیاد به اینترنت با تعارضات زناشویی

5-1 ) بررسي نقش عزت نفس در اعتياد به اينترنت

5و1و1 چکیده 464
5و1و2 مقدمه 464
5و1و3 روش تحقیق 466
5و1و4 جامعه آماری و نمونه 466
5و1و5 مقياس اعتياد به اينترنت 466
5و1و6 مقياس عزت نفس كوپر اسميت 467
5و1و7 تجزيه و تحليل داده ها 467
5و1و8 يافته هاي پژوهش 467
5و1و9 بحث و نتيجه گيري 469
5و1و10 منابع 471

5-2 ) رابطه اعتیاد به اینترنت با تعارضات زناشویی

5و2و1 چکیده 474
5و2و2 مقدمه 475
5و2و3 یافته های تحقیق 479
5و2و4 بحث و نتیجه گیری 481
5و2و5 پیشنهادات کاربردی 482
5و2و6 محدودیت های تحقیق 483
5و2و7 منابع 483

5-3 ) بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت با دلزدگی زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه خمینی شهر

5و3و1 چکیده 484
5و3و2 مقدمه 485
5و3و3 مطالب اصلی 485
5و3و4 روش 486
5و3و5 مقیاس اعتیاد به اینترنت یانگ 487
5و3و6 یافته ها 489
5و3و7 بحث و نتیجه گیری 490
5و3و8 منابع 491

تمام منابع معرفی شده هم به صورت فایل Word و هم به صوت فایل PDF در اختیار شما قرار می گیرد.

تومان40,000افزودن به سبد خرید