50 در صد تخفیف ویژه برای این بسته پژوهشی به مدت محدود

005

روز

:

16

ساعت

:

27

دقیقه

:

04

ثانیه(s)

بسته جامع پژوهشی بررسی موتورهای آسنکرون

این بسته پژوهشی مجموعه کاملی از آخرین پژوهش های انجام شده در زمینه بررسی موتورهای آسنکرون است. در تدوین این بسته از جدیدترین مقالات و پایان نامه های موجود در این زمینه استفاده شده است. مخاطبان این بسته دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهش گرانی هستند که قصد فعالیت در این زمینه دارند.

  • در فصل اول این پژوهش بررسی موتورهای آسنکرون بررسی شده است
  • در فصل دوم این پژوهش عیب یابی و کنترل دور موتورهای آسنکرون بررسی شده است
  • در فصل سوم این پژوهش بررسی موتورهای آسنکرون سه فاز بررسی شده است
  • در فصل چهارم این پژوهش بررسی استفاده بهینه از موتورهای آسنکرون  بررسی شده است

قسمت هایی از فصل اول بهینه سازی در موتورهای آسنکرون

مبدل هاي ماتریسی به دليل مزیت هاي فراوان در سال هاي اخير مورد توجه ویژه قرار گرفته اند. از جمله این مزایا می توان به قابليت تنظيم ضریب قدرت ورودي تا عدد یک و قابليت انتقال توان در هر دو جهت و شکل موج هاي با کيفيت بالا در ورودي و خروجی اشاره کرد. درضمن به دليل اینکه المان هاي ذخيره کننده انرژي مثل خازن باس DC در مبدل هاي ماتریسی وجود ندارد امکان ساخت آنها به صورت یک مدار فشرده وجود دارد . در این مقاله ابتدا ساختار کلی مبدل هاي ماتریسی و روش کنترل آن و مزایا و معایب آنها بررسی می شود سپس به برخی کاربردهاي آن اشاره می شود . این کاربردها شامل استفاده دردرایو موتورهاي القایی ورگولاتورهاي ولتاژ و منابع تغذیه سوئيچينگ مخابراتی می باشد. در پایان شبيه سازي انجام شده است که شامل دو حالت می باشد. حالت اول اتصال مستقيم موتور آسنکرون به شبکه و حالت دوم اتصال موتور آسنکرون توسط مبدل ماتریسی به شبکه قدرت . نتایج شبيه سازي نشان می دهد که پارامترهاي سيستم در حالت دوم بهبود می یابد

فهرست کامل فصل اول بهینه سازی در موتورهای آسنکرون

1-1 ) انتخاب بهينه روشهاي مدرن كنترل دور موتورهاي الكتريكي از ديدگاه صرفه جويي انرژي و مقايسه تلفات آنها

1.1.1 چکیده 1
1.1.2 مقدمه 1
1.1.3 اصول کنترل سرعت 2
1.1.4 روش هاي مدرن كنترل موتور هاي القايي 2
1.1.5 شبیه سازی 6
1.1.6 مقايسه بين دو روش كنترل دور اسكالر و بـرداري در موتور 3 hp 6
1.1.7 قايسه بين دو روش كنترل دور اسكالر و بـرداري در موتور 200 hp 7
1.1.8 نتیجه گیری 8
1.1.9 منابع 9

1-2 ) افزيش كارايي ماشين هاي آسنكرون با استفاده از مبدلهاي چند سطحي

1.2.1 چکیده 10
1.2.2 مقدمه 10
1.2.3 شرح سیستم 11
1.2.4 ساختار مبدل 11
1.2.5 مدل سازي موتور سه فاز 12
1.2.6 شبیه سازی و نتایج 13
1.2.7 نتیجه گیری 14
1.2.8 مراجع 15

1-3 ) بهبود در پارامترهاي کيفيت توان شبکه قدرت اتصال موتور در آسنکرون به شبکه قدرت با استفاده از مبدل ماتریسی

1.3.1 چکیده 16
1.3.2 مقدمه 16
1.3.3 ساختار و روش هاي کنترل مبدل هاي ماتریسی متداول مبدل ماتریسی 16
1.3.4 مقایسه سيستم مبدل ماتریسی با سيستم سنتی در کنترل موتور القایی و موارد استفاده مبدل ماتریسی 17
1.3.5 شبيه سازي مبدل ماتریسی 18
1.3.6 نتیجه گیری 23
1.3.7 مراجع 24

1-4 ) بهبود ماشين هاي آسنكرون با اعمال ولتاژ حاصل از مبدل هاي چند سطحي

1.4.1 چکیده 25
1.4.2 مقدمه 26
1.4.3 شرح سیستم 26
1.4.4 ساختار مبدل 26
1.4.5 شبیه سازی و نتایج 30
1.4.6 نتیجه گیری 33
1.4.7 مراجع 33

1-5 ) طراحي جبران ساز توان راكتيو براساس هوش محاسباتي جهت بهبود رفتار ديناميكي بارهاي موتوري آسنكرون

1.5.1 چکیده 36
1.5.2 مقدمه 36
1.5.3 سيستم تحت مطالعه 37
1.5.4 کنترل کنده کلاسیک CSVC 38
1.5.5 کنترل کننده عصبی SVC 38
1.5.6 شبکه های عصبی مصنوعی 38
1.5.7 کنترل کننده های عصبی 40
1.5.8 كنترلكننده عصبي ارائه شده 41
1.5.9 تخمينزننده فازي سرعت FLSE 41
1.5.10 شبیه سازی 43
1.5.11 نتیجه گیری 47
1.5.12 مراجع 47

i

ارجاع دهی و رفرنس نویسی

تمام مطالب این بسته مطابق با استاندارد های دانشگاههای وزارت علوم ایران رفرنس دهی شده اند و هیچ قسمتی از بسته وجود ندارد که بدون منبع باشد.

نگارش گروهی

در نگارش و جمع آوری این بسته آموزشی کارشناسان مربوطه ما را همراهی کرده اند.کار گروهی بستر بهتری برای پژوهش فراهم میکند.

<

معرفی منبع برای ادامه پژوهش

در این بسته بیش از 1000 مقاله و منبع در این زمینه معرفی شده است که می توان از آنها برای ادامه مسیر پژوهشی استفاده کرد.

Z

پاسخ به سوالات و پشتیبانی علمی

در قسمت دیدگاه ها  اماده پاسخگویی به سوالات احتمالی شما در حد توان علمی خود هستیم.در صورت نیاز شماره تماس برای ارتباط با محققین برای شما ارسال می گردد.

بخش هایی از فصل دوم عیب یابی و کنترل دور موتورهای آسنکرون

امروزه در بسیاری از کاربردهای ماشین های الکتریکی مانند استفاده آنها در توربین های بادی، آسانسور و مواردی از این قبیل شرایط عملکردی دائما در حال تغییر است. از این رو نیاز به بررسی تاثیر شرایط عملکردی ماشین های الکتریکی بر نویز صوتی آنها بیش از پیش احساس می شود. در این مقاله ابتدا یک آزمایش عملی برای رسیدن به اهداف این مقاله طراحی می شود. سپس منابع نویز صوتی در ماشین های الکتریکی دسته بندی می شود. هدف اصلی این مقاله مقایسه مشخصه های صوتی موتورهای سنکرون و آسنکرون است. ازاینرو در ابتدا روابط تحلیلی برای استخراج فرکانس هارمونیک های چگالی شار فاصله هوایی به عنوان منبع اصلی نویز الکترو مغناطیسی، با درنظر گرفتن ساختار موتور سنکرون و القایی مورد آزمایش در این مقاله ارائه می شود. و تاثیر شرایط عملکردی بروری آنها مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرد. درنهایت با تحلیل نتایج حاصل از اندازه گیری عملی صوت منتشر شده از موتور، در شرایط عملکردی سنکرون و القایی (با استفاده از میکروفن اندازه گیری) درستی روابط ارائه شده بررسی می شود

فهرست کامل فصل دوم عیب یابی و کنترل دور موتورهای آسنکرون

2-1) آشکارسازی عيوب بلبرینگ ها در موتورهای القایی آسنکرون با استفاده از تبدیل موجک گسسته و شبکه عصبی LVQ

2.1.1 چکیده 49
2.1.2 مقدمه 49
2.1.3 ساختار خطا در بلبرینگها 50
2.1.4 تبدیل موجک گسسته 51
2.1.5 انتخاب موجک مادر مناسب 51
2.1.6 پیاده سازی 51
2.1.7 انرژی حاصل از سيگنال جزئيات 52
2.1.8 آنتروپی 53
2.1.9 کورتوسیس 53
2.1.10 شبکه عصبی LVQ 53
2.1.11 ورودیهای شبکه عصبی 54
2.1.12 خروجی های شبکه عصبی 54
2.1.13 نتایج پيادهسازی در شبکه عصبی 54
2.1.14 نتیجه گیری 55
2.1.15 مراجع 56

2-2) استفاده از مقایسه کننده درمدولاسیون عرض پالس برای کنترل دور موتورهای آسنکرون

2.2.1 چکیده 57
2.2.2 مقدمه 57
2.2.3 معرفی تشریح 57
2.2.4 بخش قدرت 57
2.2.5 بخش فرمان 58
2.2.6 تاثیر مقایسه کننده وسیگنال متناوب برهارمونیک های خروجی 58
2.2.7 روابط و پارامترها 58
2.2.8 شبیه سازی و شکل موج ها 59
2.2.9 نتیجه گیری 59
2.2.10 منابع 60

2-3) اندازه گیری، تحلیل و مقایسه مشخصههای صوتی موتورهای القایی و سنکرون

2.3.1 خلاصه 62
2.3.2 مقدمه 62
2.3.3 دسته بندی منابع نویز صوتی در ماشینهای الکتریکی 63
2.3.4 منابع آیرودینامیکی 63
2.3.5 منابع مکانیکی 64
2.3.6 منابع الکترو مغناطیسی 65
2.3.7 ایجاد نیروهای شعاعی 66
2.3.8 هارمونیکهای فضایی چگالی شار روتور و استاتور در موتور القایی 67
2.3.9 هارمونیکهای چگالی شار روتور در رژیم عملکردی سنکرون موتور مورد آزمایش 69
2.3.10 اندازه گیری و مقایسه نویز صوتی موتور سنکرون و آسنکرون 71
2.3.11 نتیجه گیری 74
2.3.12 مراجع 74

تعداد صفحه بسته آموزشی

تعداد منابع معرفی شده برای ادامه کار

تعداد پشتیبانان مخصوص این فایل

قسمت هایی از فصل سوم بررسی موتورهای آسنکرون سه فاز

یکی از مهمترین مباحث مطرح شده در موتورهای الکتریکی جریان متناوب سه فاز آسنکرون، دستیابی به راندمان بالا، ریپل گشتاور بسیار پایین و همچنین گشتاور راه اندازی بالا می باشد. در این مقاله به طراحی و بهینه سازی موتور الکتریکی آسنکرون سه فاز و به بررسی مدارهای مغناطیسی و عملکرد این موتور در بار نامی پرداخته شده است. بوسیله تعیین بهینه مقدار پارامترهای موتور، طراحی نوین و عملیاتی جهت ساخت یک سیستم محرک با قابلیت های فراوان ارائه شده است. در مرحله اول موتور الکتریکی جریان متناوب آسنکرون سه فاز بوسیله تحلیل عددی طراحی و بهینه سازی شده است و بعد با استفاده از نرم افزار و به روش اجرای محدود و آنالیز فوریه مجددا طراحی شده است. در مرحله دوم موتور را در حالت دو بعدی و سه بعدی نرم افزار Maxwell بصورت جامع طراحی، شبیه سازی و بهینه سازی مجدد شده است. در مرحله سوم به تحلیل حالت های الکترومغناطیسی، گذرا موتور مذکور پرداخته شده است و نتایج بدست آمده مورد بحث قرار گرفته شده است.

فهرست کامل فصل سوم بررسی موتورهای آسنکرون سه فاز

3-1 ) بررسی موتورهای آسنکرون سه فاز

3.1.1 چکیده 76
3.1.2 مقدمه 76
3.1.3 مدل سازی وشبیه سازی موتور القایی 76
3.1.4 شبیه سازی عملکرد موتور سالم 77
3.1.5 مدلسازی موتور القایی 77
3.1.6 شبیه سازی خطای مربوط به عدم تعادل ولتاژ استاتور 77
3.1.7 شبیه سازی روتور بایک میله شکسته 79
3.1.8 نتیجه گیری 80
3.1.9 مراجع 81

3-2 ) طراحی موتور الکتریکی جریان متناوب سهفاز آسنکرون و بهینهسازی راندمان بوسیله مدل شیار استاتور

3.2.1 چکیده 82
3.2.2 مقدمه 82
3.2.3 تحلیل موتور یونیورسال به روش اجرای محدود 83
3.2.4 شبیه سازی مدل و نتایج 84
3.2.5 نتیجه گیری 88
3.2.6 مراجع 89

قسمت هایی از فصل چهارم بررسی استفاده بهینه از موتورهای آسنکرون

موتورهاي الكتريكي بزرگتـرين مـصرف كننـده ي انـرژي الكتريكـي هـستند و بـه طـور گـسترده اي دربخـش هـاي مختلـف صـنعتي ، خـانگي ، كـشاورزي ، اداري و عمـومي ، در پمـپ هـا ، فـن هـا ، سيستم هاي سرمايش و گرمايش ، دمنده ها ، كمپرسورهاي هوا ، نوارهاي نقاله ، لوازم برقـي خـانگي مانند يخچال ، فريزر ، ماشين لباسشويي ، پروانه هاي مكش هوا ، جـارو برقـي ، چـرخ گوشـت ، آب ميوه گيري ،همزن ، خرد كن ها ، سشوار ، چرخ خياطي ، وسايل صـوتي و تـصويري ، دسـتگاه هـاي ادراي ، اتومبيل ها ، اسباب بازي ها و … كاربرد دارند .
با توجه به گستردگي سيستم هاي داراي موتور الكتريكي و سهم قابل توجهي كـه ايـن سيـستم هـا در مصرف انرژي الكتريكي در تمام بخش ها دارند ، پرداختن به برنامـه بهينـه سـازي مـصرف انـرژي در سيستم هاي موتور الكتريكي در كليه بخش ها اهميت ويژه اي دارد . اين امر ، هم به دليل كاهش مصرف و تقاضاي انرژي و هم به دليـل اثـرات مثبـت زيـست محيطـي و كاهش گازهاي گلخانه اي ناشي از نياز كمتر به احداث نيروگاه ها داراي اهميت است . يك تصور غلطي كه در صنعت وجود دارد اين است كه كاهش هزينه با خاموش كردن دستگاه ها به وجود مي آيد . اما بايد دانست برنامه هاي مديريت انرژي ، طراحان را به توليد محصولات و يـا ارائـه خدمات با حداقل مصرف انرژي دعوت مي كند .
مديريت انرژي وظيفه يك شخص خاص و يا يك سرمايه گذاري در زمان خـاص نمـي باشـد ، بلكـه مديريت انرژي يك تلاش مشخص در حال پيشرفت و قدم بـه قـدم بـه منظـور بهبـود رانـدمان انـرژي مي باشد

فهرست کامل فصل چهارم بررسی استفاده بهینه از موتورهای آسنکرون

4-1 ) بررسي استفاده بهينه از موتورهاي آسنكرون

4.1.1 فصل اول:موتورهای القایی و روشهای مدیریت انرژی درآنها 102
4.1.1.1 اجزاي سيستم موتور الكتريكي 103
4.1.1.2 سهم مصرف انرژي الكتريكي سيستم هاي موتور الكتريكي 106
4.1.1.3 روش هاي مديريت مصرف انرژي در سيستم هاي موتور الكتريكي 106
4.1.2 فصل دوم: تامين توان با كيفيت مناسب و تصحيح ضريب قدرت 108
4.1.2.1 مفهوم ضریب قدرت 109
4.1.2.2 جريمه هاي ضريب قدرت 110
4.1.2.3 بهبود ضريب قدرت 110
4.1.2.4 اندازه و محل خازن هاي اصلاح كننده ضريب قدرت 111
4.1.2.5 اندازه خازن ها براي موتورهاي شخصي در كارخانه ها 113
4.1.2.6 فوايد اصلاح ضريب قدرت 115
4.1.2.7 هزينه ي اصلاح ضريب قدرت 118
4.1.2.8 دوري كردن از تشديد هارمونيك ها پس از نصب خازن 118
4.1.3 فصل سوم: انتخاب درست موتور الكتريكي بر اساس بار مكانيكي 119
4.1.3.1 نقطه كار موتور 120
4.1.3.2 انواع موتورهاي القايي قفس سنجابي 121
4.1.3.3 موتورهای کلاس A 121
4.1.3.4 موتورهای کلاس B 121
4.1.3.5 موتورنای کلاس C 122
4.1.3.6 موتورهای کلاس D 122
4.1.3.7 انتخاب موتور 123
4.1.3.8 اثرات انتخاب نادرست موتور 125
4.1.3.9 مطالعات انجام شده در امريكا در مورد وضعيت بار موتورهاي الكتريكي 126
4.1.3.10 دلايل بزرگ انتخاب شدن موتورها 127
4.1.3.11 كوچك نمودن موتورها 128
4.1.4 فصل جهارم: استفاده از موتورهاي بيش بازده و پر بازده 131
4.1.4.1 راندمان يا بازده موتورهاي الكتريكي 132
4.1.4.2 شيوه تخمين راندمان كامپيوتري 134
4.1.4.3 اهميت توجه به بازده موتورهاي الكتريكي 134
4.1.4.4 اندازه گيري بازده موتورهاي الكتريكي 135
4.1.4.5 روش هاي اندازه گيري درصد بار نامي موتورهاي الكتريكي 137
4.1.4.6 تعيين بارهاي متغيير 140
4.1.4.7 موتورهاي بيش بازده و پر بازده 141
4.1.4.8 تقسيم بندي موتورهاي برق 142
4.1.4.9 فن آوري هاي نوين ساختار موتورهاي الكتريكي پر بازده 145
4.1.4.10 ويژگي هاي الكتروموتورهاي پربازده 146
4.1.4.11 موتورهاي بيش بازده و پر بازده در اروپا 146
4.1.4.12 صرفه جويي انرژي در موتورهاي الكتريكي بيش بازده و پربازده 148
4.1.4.13 نسل جديد موتورهاي پر بازده 149
4.1.5 فصل پنجم: كاهش سرعت موتورهاي الكتريكي 153
4.1.5.1 اهميت توجه به كاهش سرعت موتور 154
4.1.5.2 انواع بارها از نظر توان و سرعت 154
4.1.5.3 گشتاور ، لغزش و سرعت موتور 156
4.1.5.4 روش هاي مختلف كاهش دور موتور 157
4.1.5.5 روش هاي مختلف كاهش دور بار 160
4.1.5.6 استفاده از دستگاه هاي كنترل دور موتور 161
4.1.5.7 مزايا و ملاحظات استفاده از دستگاه هاي كنترل دور 163
4.1.5.8 اختلال در شكل موج 165
4.1.5.9 تحليل هارمونيكي اختلال در شكل موج 166
4.1.5.10 انواع اختلال حاصله از VFD 167
4.1.5.11 انتقال فاز ولتاژ – جريان 169
4.1.5.12 مسايل مرتبط با شكل موج ها و راه حل آنها 169
4.1.5.13 فوايد درايوهاي متغيير ساز فركانس 171
4.1.5.14 محدوديت هاي استفاده از درايوهاي متغيير ساز فركانس 172
4.1.5.15 اصول كار ASDو ساختمان آن 173
4.1.5.16 انواع دستگاه هاي كنترل دور موتور 175
4.1.5.17 كنترل دور پمپ ها و فن ها 176
4.1.5.18 قوانين افينيتي سيالات و صرفه جويي انرژي در كاربرد پمپ ها و فن ها 176
4.1.5.19 اثر كاهش دور بر بازده سيستم پمپ 177
4.1.5.20 محاسبات صرفه جويي انرژي كنترل دور پمپ و فن 180
4.1.5.21 روش اندازه گيري انرژي الكتريكي 180
4.1.5.22 روش استفاده از اطلاعات نامي و درصد بار موتور 181
4.1.5.23 استفاده از منحني و مشخصات پمپ يا فن 181
4.1.5.24 محاسبات صرفه جويي اقتصادي كنترل دور پمپ و فن 183
4.1.5.25 استفاده از موتورهاي چند سرعت 183
4.1.5.26 تغيير سرعت در موتورهاي چند سرعت 184
4.1.5.27 انواع موتورهاي چند سرعت 185
4.1.5.28 موتورهاي با بيش از دو سرعت 186
4.1.5.29 مشخصه بازدهي موتورهاي چند سرعت 186
4.1.5.30 ظرفيت گشتاور و قدرت موتورهاي چند سرعت 187
4.1.5.31 قیمت های نسبی 188
4.1.5.32 تغيير قطر پولي تسمه ها 189
4.1.6 فصل ششم: بكارگيري ESDدر بارهاي
با سرعت ثابت 192
4.1.6.1 تلفات موتور 193
4.1.6.2 تلفات اهمی 194
4.1.6.3 تلفات هسته 195
4.1.6.4 تلفات مکانیکی 195
4.1.6.5 تلفات پراكنده بار 196
4.1.6.6 دسته بندي تلفات موتور از نظر وابستگي به بار 196
4.1.6.7 اثر تغييرات ولتاژ بر تغييرات تلفات در موتورهاي القايي 197
4.1.6.8 اثر اندازه ي موتور بر كاهش تلفات موتورهاي الكتريكي 198
4.1.6.9 پتانسيل صرفه جويي انرژي با استفاده از دستگاه ESD 199
4.1.6.10 موارد استفاده ازدستگاه های ESD 200
4.1.7 فصل هفتم: مديريت زمان كاركرد موتور 201
4.1.7.1 كاهش مصرف انرژي 202
4.1.7.2 جلوگيري از خاموش – روشن كردن هاي اضافي 203
4.1.7.3 كاهش هزينه ناشي از نرخ انرژي ارزان تر 204
4.1.8 فصل هشتم: استفاده از اتصال هميشه ستاره
در حالت كم بار تغذيه موتور 205
4.1.8.1 انواع روش هاي راه اندازي موتور القايي 206
4.1.8.2 راه اندازي ستاره – مثلث موتور 207
4.1.8.3 شرايط لازم در اتصال هميشه ستاره براي صرفه جويي در مصرف انرژي 208
4.1.9 فصل نهم: استفاده از تجهيزات انتقال نيروي مكانيكي با بازده بيشتر در موتور 211
4.1.9.1 تسمه 212
4.1.9.2 فعاليت هاي پيشنهادي براي استفاده از تسمه ها 215
4.1.9.3 ملاحظات استفاده از تسمه هاي سنكرون براي پمپ ها و فن سانتريفيوژ ها 215
4.1.9.4 محاسبات صرفه جويي اقتصادي و انرژي در سيستم هاي انتقال نيروي مكـانيكي بـا بازده بيشتر 216
4.1.10 فصل دهم: نگهداري و تعمير مناسب
سيستم هاي موتور 218
4.1.10.1 نگهداري موتورهاي الكتريكي 220
4.1.10.2 كنترل دما و خنك سازي و تميز كردن موتورهاي الكتريكي 221
4.1.10.3 روغن كاري و گريس كاري موتورهاي الكتريكي 223
4.1.10.4 ضريب سرويس موتور 226
4.1.10.5 نصب مناسب بيرينگ ، فن و كوپلينگ ها 226
4.1.10.6 نصب مناسب موتور و جلوگيري از لرزش نا مناسب آن 226
4.1.10.7 شرایط کارکرد 228
4.1.10.8 انجام تست هاي حرارتي ، ارتعاشي ، صوتي 228
4.1.10.9 انجام تست هاي الكتريكي 229
4.1.10.10 تعمير يا جايگزيني موتورهاي الكتريكي 230
4.1.11 فصل یازدهم: راهكارهاي مديريتي 233
4.1.11.1 عناصر يك برنامه ي موثر مديريت انرژي 234
4.1.11.2 آگاهي از صورت حساب تاسيسات 238
4.1.11.3 سازمان دهي صورت حساب تاسيسات و ساخت اطلاعات 238
4.1.11.4 تفسير صورت حساب تاسيسات 240
4.1.11.5 انواع هزينه هاي مندرج در صورت حساب 242
4.1.11.6 انواع هزينه هاي ديماند 243
4.1.11.7 هزينه ضريب قدرت 243
4.1.11.8 استفاده از اطلاعات صورت حساب به منظور شناخت فرصت ها 244
4.1.11.9 چك ليست كاهش هزينه هاي الكتريكي 245
4.1.11.10 درست كردن ليست موتور و اطلاعات صورت كالا 245
4.1.11.11 بدست آوردن اطلاعات ثبت شده بر روي پلاك موتور 246
4.1.11.12 نمايه زمان بارداري موتور 247
4.1.11.13 عملکرد اندازه گیر ها 247
4.1.11.14 حساسيت بار موتور به سرعت آن 248
4.1.11.15 جمع آوري اطلاعات مورد نياز 249
4.1.11.16 تذكرات ايمني در جمع آوري اطلاعات 250
4.1.11.17 ولتا مهیا شده ورودی 250
4.1.11.18 خريد ابزارهاي تست موتور 250
4.1.11.19 نقش ولتاژ در سيستم توزيع كارخانه 251
4.1.11.20 اضافه يا كاهش ولتاژ 251
4.1.11.21 نامتعادلي ولتاژ 253
4.1.11.22 بهينه سازي سيستم توزيع الكتريكي كارخانه 254
4.1.12 فصل دوازدهم:نتیجه گیری 260
4.1.12.1 منابع و ماخذ 270

%

میزان رضایت

میزان رضایت افراد خریدار این بسته بعد از خرید

(نظر سنجی به وسیله ایمیل و یک هفته بعد ازخرید بسته انجام می گیرد)

منابع معرفی شده به صورت فایل Word وPDF در اختیار شما قرار می گیرد.

تومان70,000 تومان35,000افزودن به سبد خرید