بسته جامع کاربرد نرم افزار ANSYS در مهندسی

این بسته پژوهشی مجموعه کاملی از آخرین پژوهش های انجام شده در زمینه کاربرد نرم افزار ANSYS در مهندسی است. در تدوین این بسته از جدیدترین مقالات موجود در این زمینه استفاده شده است. مخاطبان این بسته دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهش گرانی هستند که قصد فعالیت در این زمینه دارند.

  • در فصل اول این پژوهش تحلیل پایداری سد ها در نرم افزار ANSYS بررسی شده است
  • در فصل دوم این پژوهش آنالیز ارتعاشات در نرم افزار ANSYS بررسی شده است
  • در فصل سوم این پژوهش تحلیل دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) به کمک نرم افزار ANSYS بررسی شده است
  • در فصل چهارم این پژوهش شبیه سازی فرایند نورد به کمک نرم افزار ANSYS بررسی شده است
  • در فصل پنجم این پژوهش تحلیل کرنش و تنش به کمک نرم افزار ANSYS بررسی شده است
  • در فصل ششم این پژوهش تحلیل رفتار لرزه ای ستون ها به کمک نرم افزار ANSYS بررسی شده است
  • در فصل هفتم این پژوهش تحلیل عملکردهای حرارتی به کمک نرم افزار ANSYS بررسی شده است

قسمت هایی از فصل اول تحلیل پایداری سد ها در نرم افزار ANSYS

دريچه هاي شعاعي عمدتاً بر روي سرزیر سدها, جهت كنترل جريان هاي خروجي و كنترل جريان در كانالهاي كشاورزي ( دريچه با ابعاد كوچك ) مورد استفاده قرار مي گيرد. اين دريچه ها از نظر سازه اي به چهار دسته تقسيم مي شوند:
1 دريچه هاي شعاعي مبتني بر تيرهاي افقي
2 دريچه هاي شعاعي مبتني بر تیرهای عمودی
3 دريچه هاي شعاعي مبتني بر سيستم قابي
4 دريچه هاي شعاعي با پوسته ضخيم
عمليات بهينه سازي با استفاده از يك بردار متغيرها و يك بردار قيد ها صورت ميپذيرد. در اين مقاله ارتباط بين تنش – تغيير مكان ،وزن ، تعداد و نحوه قرار گيري بازوهاي (ستونهاي) دريچه با استفاده از روش المان محدود مورد بررسي قرار گرفته است . در طراحي، ساخت و نگهداري هر سيستم مهندسي , مهندسان بايد تصميمات تكنولوژيكي و مديريتي بسياري را در چند مرحله بگيرند. هدف نهائي چنين تصميماتي ، كمينه كردن تلاش و مواد اوليه يا بيشينه كردن سود و عمر طراحي است . اين موارد را مي توان به صورت تابعي از متغيرهاي مشخص بيان نمود. بنابراين مي توان بهينه سازي را به عنوان فرآيند يافتن شرايطي كه مقدار بيشينه يا كمينه يك تابع را به دست مي دهد، تعريف كرد.

فهرست کامل فصل اول تحلیل پایداری سد ها در نرم افزار ANSYS

1-1 ) یک مرز انتقالی مناسب براي تحلیل دینامیکی سیستم سد وزنی-مخزن با بکارگیری نرم افزار ANSYS

1.1.1 چکیده 1
1.1.2 مقدمه 1
1.1.3 رابطه سازي سد و مخزن 1
1.1.4 مدل سازي بالادست مخزن 3
1.1.5 مدلهای عددی 4
1.1.6 نتایج عددی 4
1.1.7 نتیجه گیری 6
1.1.8 مراجع 6

1-2 ) بهينه سازي طراحي دريچه شعاعي (Radial Gate) سدها به کمک نرم افزار ANSYS 10.0

1.2.1 چکیده 8
1.2.2 مدقمه 8
1.2.3 الگوریتم های بهینه سازی در نرم افزار ANSYS 10.0 9
1.2.4 الگوریتم بهینه سازی 10
1.2.5 تعیین تابع هدف جهت بهینه سازی سازه دریچه شعاعی 10
1.2.6 مدل دريچه شعاعي سد كرخه جهت بهينه سازی 12
1.2.7 بارگذاري مدل جهت تحليل بهينه سازي 12
1.2.8 تحليل ، مشاهده و تفسير نتايج 14
1.2.9 مراجع 14

1-3 ) تحلیل پایداری سدخاکی مارون توسط نرم افزار ANSYS و Geo Studio

1.3.1 چکیده 15
1.3.2 مقدمه 16
1.3.3 مواد و روش ها 17
1.3.4 بررسی حوضه آبریز رودخانه مارون 17
1.3.5 موقعیت سد 17
1.3.6 معرفی نرم افزار 17
1.3.7 روش تحلیل پایداری شیب ها 18
1.3.8 تحلیل تنش وجابجایی دربدنه سد 18
1.3.9 نتایج تحلیل 18
1.3.10 توزیع تنش ها 19
1.3.11 تحلی پایداری شیب ها 22
1.3.12 نتیجه گیری 23
1.3.13 منابع 24

i

ارجاع دهی و رفرنس نویسی

تمام مطالب این بسته مطابق با استاندارد های دانشگاههای وزارت علوم ایران رفرنس دهی شده اند و هیچ قسمتی از بسته وجود ندارد که بدون منبع باشد.

نگارش گروهی

در نگارش و جمع آوری این بسته آموزشی کارشناسان مربوطه ما را همراهی کرده اند.کار گروهی بستر بهتری برای پژوهش فراهم میکند.

<

معرفی منبع برای ادامه پژوهش

در این بسته بیش از 1000 مقاله و منبع در این زمینه معرفی شده است که می توان از آنها برای ادامه مسیر پژوهشی استفاده کرد.

Z

پاسخ به سوالات و پشتیبانی علمی

در قسمت دیدگاه ها  اماده پاسخگویی به سوالات احتمالی شما در حد توان علمی خود هستیم.در صورت نیاز شماره تماس برای ارتباط با محققین برای شما ارسال می گردد.

بخش هایی از فصل دوم آنالیز ارتعاشات در نرم افزار ANSYS

مدلسازی در هر امری بیانگر توصیف رفتار سیستم در مقابل تحریکات و اغتشاشات خارجی بر سیستم های است که می توان با استفاده از خروجی های گرفته شده از سیستم، اطلاعاتی از این قبیل را دست یافت.
شناخت عملکرد سیستم
تشخیص عیوب و ایرادات طراحی
تشخیص راندمان سیستم
شناسایی نقاط قوت سیستم
تصمیم گیری برای طراحی بهینه تر
حال با همه ی ویژگیهای مدلسازی، همیشه طراحان زیادی از گذشته تا به حال تمام عزم خود را جزم نموده اند که مدلسازی خود را به واقعیت نزدیکتر، دقت طراحی بالاتر، راندمان بالاتر، عملکرد بهینه تری را طراحی کنند تا بتوانند با مدلسازی خود نهایتا به ساخت سیستم ختم شود و نیازهای خود را ارضا نمایند. در این بخش قرار بر این است که یک سازه جهت نصب موتور توربوشفت و انجام تست موتور بر روی این سازه طراحی میگردد. طراحی اولیه توسط نرم افزار سالیدورکز بعنوان یک مدل کاملا پیشنهادی جهت ارسال مدل به مرحله آنالیز مکانیکی طراحی و آماده شده است. مرحله دوم همان مرحله آنالیز مکانیکی مطرح میشود که این مرحله در نرم افزار انسیس که شامل چندین نوع آنالیز و زیرمجموعه می باشد شبیه سازی شده است. نهایتا جهت ارائه نمودارهای خروجی از این آنالیزها از نرم افزار تخصصی محاسباتی متلب است

فهرست کامل فصل دوم آنالیز ارتعاشات در نرم افزار ANSYS

2-1) بررسی شبیه يساز عدد يبارگذار ي متحرك روي ارتعاشات سازه قاب

2.1.1 چکیده 25
2.1.2 مقدمه 26
2.1.3 تعریف کار 27
2.1.4 مدلسازی مساله 27
2.1.5 نتایج 29
2.1.6 نتیجه گیری 36
2.1.7 منابع 37

2-2) آنالیز مودال و ارتعاشی استند تست موتور توربوشفت با استفاده از ANSYS

2.2.1 چکیده 38
2.2.2 Abstract 38
2.2.3 مقدمه 38
2.2.4 اصول کار توربوشفت 45
2.2.5 نرم افزار انسیس 47
2.2.6 روش المان محدود 47
2.2.7 مدلسازی 48
2.2.8 شبیه سازی 49
2.2.9 آنالیز مودال 49
2.2.10 فرکانس طبیعی 54
2.2.11 نتیجه گیری 55
2.2.12 مراجع 55

2-3) بررس ارابه فرود بالگرد Bell-206با ساختار کامپوز تحت بارگذاری ضربه ای

2.3.1 خلاصه 57
2.3.2 مقدمه 57
2.3.3 مدلسازی 59
2.3.4 تحلیل عددی 59
2.3.5 نتیجه گیری 60
2.3.6 مراجع 63

تعداد صفحه بسته آموزشی

تعداد منابع معرفی شده برای ادامه کار

تعداد پشتیبانان مخصوص این فایل

قسمت هایی از فصل سوم تحلیل دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) به کمک نرم افزار ANSYS

تهویه یکی از مهم ترین خدمات فنی در زمان حفر و بهره برداری تونل ها است. زمان بهره برداری از تونل ها همواره تعداد افراد بیشتری از آن استفاده می کنند؛ این عامل نشان میدهد که سیستم تهویه در زمان بهره برداری دارای اهمیت بیشتری نصبت به زمان حفر آن است. بنابراین طراحی و انتخاب یک سیستم تهویه خوب و کارآمد از اولویت۔ های قبل از بهره برداری سیستم مترو است.
امروزه با توسعه علوم کامپیوتر و افزایش سرعت کامپیوترها، علم دینامیک سیالات محاسباتی جایگاه ویژه ای در نزد مهندسین این رشته یافته است. طراحی سیستم تهویه برای مترو با توجه به تعداد زیاد ایستگاه ها و همچنین استفاده روزافزون مردم از مترو، یک طراحی دقیق و بی نقص را می طلبد. پیشرفت کامپیوترها و ظهور نرم افزارهای مربوط به دینامیک سیالات محاسباتی، استفاده از ‘CFD را برای پیش۔ پیش بینی توزیع هوا و بهینه سازی های مربوط به طراحی سیستم تهویه در مترو آسان کرده است۔

فهرست کامل فصل سوم تحلیل دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) به کمک نرم افزار ANSYS

3-1 ) بررسی تجربی و شبیه سازی CFDعملکرد انتقال حرارتی سوسپانسیون میکروکپسولهای مواد تغییر فاز

3.1.1 چکیده 64
3.1.2 مقدمه 64
3.1.3 روش انجام کار آزمایشگاهی و شبیه سازی 65
3.1.4 مجموعه آزمایشگاهی 65
3.1.5 تجزیه و تحلیل نتایج 66
3.1.6 شبیه سازی مسئله 66
3.1.7 معادله پیوستگی 66
3.1.8 نتیجه گیری 67
3.1.9 مراجع 67

3-2 ) شبیه سازی و تغییر ثیرأت بررسی ات جریان هنذسی در آشفته در توسعه یافته درون لوله عمودی به روش دینامیک سیالات محاسباتی

3.2.1 چکیده 69
3.2.2 مقدمه 69
3.2.3 مدلسازی و شبیه سازی هندسی لوله در نرم افزار ANSYS CFX 70
3.2.4 شبیه سازی و بررسی تاثیر عدد رینولدز 2500 و 4000 برپروفیل جریان 72
3.2.5 نتیجه گیری 77
3.2.6 منابع 78

3-3 ) بررسی هیدرودینامیک سینی غربالی برج دیوار میانی و تاثیر تغییر قطر سینی بر پارامتر های هیدرودینامیکی با استفاده از دینامیک سیالات محاسباتی

3.3.1 چکیده 79
3.3.2 مقدمه 80
3.3.3 مدل دینامیک سیالات محاسباتی 81
3.3.4 مدل ریاضی 81
3.3.5 شرایط مرزی 83
3.3.6 هندسه 83
3.3.7 شبیه سازی و نتایج 85
3.3.8 نتیجه گیری 88
3.3.9 مراجع 89

3-4 ) شبیه CFDاختلاط در بیوراکتور هضم بی هوازی: تحلیل برهم کنش سیال-جامد

3.4.1 چکیده 90
3.4.2 نکات برجسته پژوهش 90
3.4.3 مقدمه 91
3.4.4 مواد و روش ها 93
3.4.5 معادلات حاکم بر سیستم 93
3.4.6 تعامل سیال و جامد 94
3.4.7 مدلسازی مسئله 95
3.4.8 نتایج و بحث 99
3.4.9 بررسی استقلال نتایج از شبکه بندی با استفاده از GCl 99
3.4.10 نتایج مدل FSI 100
3.4.11 نتایج مربوط به ناحیه سیال 100
3.4.12 نتایج مربوط به ناحیه جامد 102
3.4.13 نتیجه گیری 104
3.4.14 مراجع 105
3.4.15 Abstract 107

3-5 ) طراحی سیستم تهویه مترو 2خط مشهد (فاز یک) با استفاده از مدل CFD

3.5.1 چکیده 108
3.5.2 مقدمه 108
3.5.3 دینامیک سیالات محاسباتی 109
3.5.4 معرفی پروژه 109
3.5.5 تهویه مترو 110
3.5.6 هندسه مسئله 110
3.5.7 شبکه بندی 111
3.5.8 فیزیک مسئله 112
3.5.9 گزارش ها وپردازش ها 112
3.5.10 حل مسئله 112
3.5.11 اعتبار سنجی 113
3.5.12 نتیجه گیری 113
3.5.13 مراجع 114

قسمت هایی از فصل چهارم شبیه سازی فرایند نورد به کمک نرم افزار ANSYS

منظور دستيابي به دقت كافي در شبيه سازي فرايند نورد به بررسي اثر عوامل گوناگون نياز ميباشد. به همين منظور، اثر فراسنج هايي همچون نوع شبكه بندي و عامل همگرايي (نيرو، تغيير مكان و ممان) بر دقت شبيه پرداخته شده است. پس از دستيابي به شبيه نهايي كه داراي كمترين خطا نسبت به نتايج FEM بدست آمده در مقاله هاي مشابه است، اثر ساير فراسنج ها در تطبيق نتايج با نتايج أزمايشگاهي لحاظ شده است. در اين بررسي خواص صفحه به صورت الاستيك – سخت شونده خطي و محاسبات تنش و كرنش در ناحيهي پلاستيك بر اساس تئوري پرانتل – روس بنا شده است. با توجه اين موضوع كه تحليل به وسيلهي نرم افزار ANSYS انجام ميگيرد لذا، انتخاب المانهاي مناسب جهت توانايي شبيه سازي كامل فرايند داراي اهميت است. لذا، جهت شبيهسازي صفحه و غلتكها، جزء PLANE42 تعيين گرديده كه توانايي شبيهسازي شرايط كرنش صفحهاي ،تغيير شكلهاي بزرگ ،كرنشهاي بزرگ و تغيير شكلهاي پلاستيك را دارا ميباشد. بمنظور شبيه سازي سطح تماس ميان غلتكها و صفحه و شبيه سازي مناسب اصطكاك از جزء CONTAC48 استفاده شد كه اعمال شرايط كرنش صفحه اي و توانايي اين جزء در تحليل سطوح تماس به صورت كاملاً الاستيك و اعمال شرايط غير خطي، مناسب بودن در تغيير شكلهاي بزرگ و كرنش هاي بزرگ، تماس و جدايش در ناحيهي تماس گرهها، تغيير جهت اصطكاك و فرايند انتقال حرارت در سيستم از جمله تواناييهاي اين المان ميباشد.

فهرست کامل فصل چهارم شبیه سازی فرایند نورد به کمک نرم افزار ANSYS

4-1 ) شبيه سازي فرايند نورد سرد صفحات نازك و مطالعهي تاثير ضرايب اصطكاكي بر نيمرخ تنش به کمک نرم افزار ANSYS

4.1.1 چکیده 115
4.1.2 پیشگفتار 116
4.1.3 شبیه سازی 117
4.1.4 اثر عامل همگرایی 117
4.1.5 اثر شبکه بندی 118
4.1.6 اثرتغییرات ضریب اصطکاک 118
4.1.7 نتیجه گیری 119
4.1.8 منابع 120
4.1.9 پیوست ها 121

4-2 ) بررسي كرنش طولي ناشي از جوشكاري در ورقهاي فولادي

4.2.1 چکیده 134
4.2.2 مقدمه 134
4.2.3 مدل عددی 135
4.2.4 معادلات حاكم بر مدل حرارتي 135
4.2.5 معادلات حاكم بر مدل سازهاي 136
4.2.6 مدل تحليلي براي اعوجاج ايجاد شده ناشي از جوشكاري 137
4.2.7 مدل انقباض طولی 137
4.2.8 مدلهاي اعوجاج عرضي 138
4.2.9 مدلهاي اعوجاج زاويه ای 138
4.2.10 مدل سازی اجزا محدود 138
4.2.11 نتایج 140
4.2.12 نتیجه گیری 142
4.2.13 مراجع 142

%

میزان رضایت

میزان رضایت افراد خریدار این بسته بعد از خرید

(نظر سنجی به وسیله ایمیل و یک هفته بعد ازخرید بسته انجام می گیرد)

قسمت هایی از فصل پنجم تحلیل کرنش و تنش به کمک نرم افزار ANSYS

پرههای توربین گازی و موتورهای جت تحت شرایط کاری ویژهای از نظر دما و خوردگی وتنش های بالا قرار دارند حفظ استحکام در این شرایط برای کارکردهای طولانی مدت اهمیت ویژهای دارد. بنابراین پرههای توربین گازی معمولا از جنس سوپر الیاژها ساخته می شوند که در برابر خوردگی واکسیداسیون مقاومت بالایی داشته و در دماهای بالا نیز استحکام لازم را داشته باشند. سوپر آلیاژها، موادی هستند که در مقابل دمای بالا مقاوم می باشند و مقاومت بالای خود را در این درجات حفظ میکنند. سوپر آلیاژها، پیچیده ترین و پرمصرف ترین آلیاژهای مورد استفاده در ساخت پره های متحرک توربین گازی میباشند. پیچیدگی این سوپر آلیاژها به دلیل وجود عناصر مختلف در آنهاست. برخی از عناصر اضافی در این آلیاژها نظیر سلنیم، بیسموت و سرب باید در حداقل مقدار ممکن باشند. همچنین عناصر مضر نظیر فسفر، گوگرد، اکسیژن و نیتروژن نیز باید در مرحله ذوب، به حداقل مقدار خود کاهش یابند

فهرست کامل فصل پنجم تحلیل کرنش و تنش به کمک نرم افزار ANSYS

5-1 ) تحلیل و بررسی تنش حرارتی در پره های توربین گازی با نرم افزار ANSYS

5.1.1 چکیده 144
5.1.2 مقدمه 144
3.1.3 جنس پره و مشخصات فیزیکی 145
5.1.4 نیروی فشار گاز 145
5.1.5 شرایط حرارتی 145
5.1.6 مش بندی 146
5.1.7 تنش برشی در پره 147
5.1.8 افزایش طول پره 147
5.1.9 نتیجه گیری 147
5.1.10 منابع 147

قسمت هایی از فصل ششم تحلیل رفتار لرزه ای ستون ها به کمک نرم افزار ANSYS

سیستمهای FRP به صورت پوشش های بیرونی و به منظور افزایش مقاومت و بهسازی سازه های بتنی موجود از اواسط دهه ۱۹۸۰ تاکنون در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. تعداد پروژه هایی که در ارتباط با سیستم های FRP در سطح جهان مورد استفاده قرار گرفته، بطور چشمگیری افزایش یافته است، به طوریکه طی ۱۰ سال گذشته از تعداد اندک به چندین هزار پروژه در حال حاضر رسیده است. اعضای سازه های تقویت شده با سیستم های FRP به صورت پوشش های بیرونی عبارتند از: تیرها، دال ها، ستونها، دیوارها، اتصالات، دودکش ها، طاقهای گنبدی شکل، تونل ها، سیلوها، لوله ها و خرپاها. پوششهای FRP همچنین به منظور مقاوم سازی سازه های بنایی، چوبی، فولادی و چدنی نیز بکار می روند. پوشش های FRP به عنوان جایگزینی بجای روش های دیگر، مانند استفاده از صفحات فولادی، غلاف های دور ستونهای بتنی یا فلزی، بوجود آمده اند. روکش های پلیمری FRP به منظور بهسازی سازه های بتنی اولین بار در دهه ۱۹۸۰ در اروپا و ژاپن توسعه یافت. در اروپا سیستم های FRP به عنوان جایگزین صفحات فولادی مورد استفاده قرار گرفت. اتصال ورقه های فولادی به قسمت کششی اعضای بتنی توسط رزین های اپوکسی به منظور افزایش مقاومت خمشی این اعضا به عنوان روش مطرح و بادوام مرسوم می باشد.

فهرست کامل فصل ششم تحلیل رفتار لرزه ای ستون ها به کمک نرم افزار ANSYS

6-1 ) عملکرد ستون دایروی تقویت شده با الیاف کربن

6.1.1 چکیده 149
6.1.2 مقدمه 149
6.1.3 مدلسازی اجزا محدود 150
6.1.4 هندسه مدل 150
6.1.5 مصالح مصرفی 150
6.1.6 مش بندی مدل 151
6.1.7 صحت سنجی مدل 151
6.1.8 نتایج مدل سازی 152
6.1.9 نتیجه گیری 155
6.1.10 پیشنهادات 155
6.1.11 منابع 155

6-2 ) ایجاد پوشش FRPیک بر روی ستون استوانهای فلزی در محیط ANSYS-Mechanical APDL

6.2.1 خلاصه 157
6.2.2 مقدمه 157
6.2.3 معرفی محیط Mechanical APDL 159
6.2.4 ایجاد مدل اجزاء محدود درمحیط Mechanical APDL 160
6.2.5 نتیجه گیری 163
6.2.6 مراجع 163

6-3 ) رفتار لرزه ای ستون های مشبک با بست افقی و مهاربند همگرا

6.3.1 چکیده 165
6.3.2 مقدمه 166
6.3.3 تعیین مشخصات مدل 167
6.3.4 بررسی نتایج منحنی هیسترزیس مهاربند وستون 170
6.3.5 بحث و نتیجه گیری 174
6.3.6 منابع 175

6-4 ) تاثیر در جریان روی دسته لوله با چیدمان مربعی

6.4.1 چکیده 176
6.4.2 مقدمه 176
6.4.3 بیان مساله و مدل ریاضی 177
6.4.4 معادله بقای جرم 177
6.4.5 معادله اندازه حرکت سیال 178
6.4.6 تقریب بوزینسک 178
6.4.7 معادله انرژی 178
6.4.8 نتایج 178
6.4.9 اعتبار سنجی 178
6.4.10 استقلال از شبکه 180
6.4.11 نتیجه گیری 181
6.4.12 مراجع 181

قسمت هایی از فصل هفتم تحلیل عملکردهای حرارتی به کمک نرم افزار ANSYS

یکی از مسائل مهم در شبیه سازی های جریان آشفته، خصوصا در مواقعی که پدیده های نزدیک دیواره دارای اهمیت است حضور تعداد کافی لایه مرزی، برای مشاهده گرادیان و پروفیل سرعت است. در تحلیل حاضر مکانیسم های پویایی سیالات در منطقه نزدیک دیواره با روابط نیمه تجربی در متغیرهای وابسته مورد بررسی قرار می گیرند. این روابط مبتنی بر توابعی از یک فاصله بدون بعد عمود به دیوار می باشد. علاوه بر این، مهم این است که وابستگی بین ضخامت لایه مرزی مشخص شده و مقدار او را در نظر بگیریم. همانطور که مقدار *y به پارامترهای جریان هندسی و مایع بستگی دارد، مقدار واقعی آن فقط پس از شبیه سازی کامل می شود. شکل زیر نشان می دهد مقدار y در محدوده قابل قبول می باشد

فهرست کامل فصل هفتم تحلیل عملکردهای حرارتی به کمک نرم افزار ANSYS

7-1 ) مقایسه عملکرد حرارتی و توزیع سرعت سیستم رادیاتوری و گرمایش از کف با استفاده از نرم افزار ANSYS

7.1.1 چکیده 183
7.1.2 مقدمه 184
7.1.3 روش تحقیق 189
7.1.4 مشخصات فضای مسکونی و شرایط مرزی 189
7.1.5 نتایج 193
7.1.6 سیستم گرمایش از کف 194
7.1.7 سیستم گرمایش رادیاتوری 196
7.1.8 نمودار آسایش حرارتی 198
7.1.9 بحث و نتیجه گیری 198
7.1.10 مقایسه توزیع سرعت 198
7.1.11 مقایسه عملکرد حرارتی 199
7.1.12 مراجع 199

7-2 ) مقایسه عملکرد حرارتی و توزیع سرعت سیستم رادیاتوری و سه مدل رادیاتور قرنیزی با استفاده از نرم افزار ANSYS

7.2.1 چکیده 200
7.2.2 مقدمه 201
7.2.3 روش تحقیق 204
7.2.4 مشخصات فضای مسکونی و شرایط مرزی 205
7.2.5 نتایج 211
7.2.6 سیستم گرمایش قرنیز روی دو دیوار 212
7.2.7 سیستم گرمایش قرنیز روی سه دیوار 214
7.2.8 سیستم گرمایش قرنیز روی چهار دیوار 216
7.2.9 سیستم گرمایش رادیاتوری 218
7.2.10 نمودار آسایش حرارتی 220
7.2.11 بحث و نتیجه گیری 220
7.2.12 مقایسه توزیع سرعت 220
7.2.13 مقایسه عملکرد حرارتی 220
7.2.14 مراجع 221

7-3 ) مقایسه عملکرد حرارتی و توزیع سرعت سیستم رادیاتوری، سه مدل رادیاتور قرنیزی، گرمایش از کف و فن کویل با استفاده از نرم افزار ANSYS

7.3.1 چکیده 222
7.3.2 مقدمه 223
7.3.3 رو.ش تحقیق 228
7.3.4 مشخصات فضای مسکونی و شرایط مرزی 229
7.3.5 نتایج 234
7.3.6 سیستم گرمایش قرنیز روی دو دیو 234
7.3.7 سیستم گرمایش قرنیز روی سه دیوار 235
7.3.8 سیستم گرمایش قرنیز روی چهار دیوار 236
7.3.9 سیستم گرمایش رادیاتوری 237
7.3.10 سیستم گرمایش از کف 238
7.3.11 سیستم گرمایش فن کویل 239
7.3.12 نمودار آسایش حرارتی 240
7.3.13 بحث و نتیجه گیری 241
7.3.14 مقایسه توزیع سرعت 241
7.3.15 مقایسه عملکرد حرارتی 241
7.3.16 مراجع 241

7-4 ) شبیه سازی همزمان انتقال حرارت سازه و سیال از بستار موتور دیزل سنگین

7.4.1 چکیده 243
7.4.2 مقدمه 243
7.4.3 شبیه سازیCFD 244
7.4.4 شرایط مرزی 244
7.4.5 بررسی شبکه لایه مرزی 245
7.4.6 انتقال حرارت در بستار 245
7.4.7 توزیع فشاردر راهگاه بستار 245
7.4.8 توزیع سرعت در راهگاه بستار 246
7.4.9 نتیجه گیری و جمع بندی 247
7.4.10 مراجع 247

منابع معرفی شده به صورت فایل Word وPDF در اختیار شما قرار می گیرد.

تومان40,000افزودن به سبد خرید